DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8030
|
Назва: | Спроба рефлексії освітніх викликів у парадигмі багатовимірного підходу |
Автори: | Устименко, Т.А. |
Ключові слова: | освіта особистість знання розвиток особистості освітній процес |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу нових суспільних явищ та умов, що значущим чином впливають на освітній процес. Встановлюється
принципова важливість розгляду перспектив і пріоритетів освіти в парадигмі культури. Пропонується понятійні дихотомії для рефлексії напрямків розвитку освітнього процесу та професійної майстерності освітян. |
Опис: | Устименко Т. А. Спроба рефлексії освітніх викликів у парадигмі багатовимірного підходу / Т. А. Устименко // Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція. Зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ.
семінару з міжнар. участю (м. Полтава, 23 березня 2017 р.) [Електронний ресурс] / ред. колегія: С.Д. Максименко, М.І. Степаненко, С.М. Шевчук, Н.В. Сулаєва, К.В. Седих, В.Ф. Моргун (відп. за випуск). – Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2017. –С. 291-294. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8030 |
Розташовується у зібраннях: | Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|