|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Автори Сас, Н.М.
Відображення результатів від 1 до 52 із 52
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2020 | APPLICATION OF PROBLEM-SOLVING STRATEGIES UNDER CONDITION OF PARTICIPATING IN EXCHANGE PROGRAMS | Sas, N.; Сас, Н.М.; Samarskaya, L. |
2020 | Cистема управління ідеями як інструмент для розвитку організації, установи, закладу | Сас, Н.М. |
2020 | External and internal stakeholders in the quality assurance system of educational services of higher education institutions | Sas, N.M.; Сас, Н.М. |
2020 | Formation of new identities in the personality of a young person of the postmodern age (on the example of an exchange student) | Samarska, L.O.; Sas, N.M.; Сас, Н.М. |
2020 | Happiness of the sociology of imagination of Gilbert Durand | Сас, Н.М.; Sas, N. |
2019 | Pedagogical principles of professional training of future foreign language teachers in higher education institutions | Stryzhak, Yu.; Grynova, M.; Sas, N.; Стрижак, Ю.; Гриньова, М.В.; Сас, Н.М. |
2022 | Актуальність і можливість застосування "розумних технологій" | Сас, Н.М. |
2009 | Альтернативні джерела фінансування освіти | Сас, Н.М. |
2020 | Аналіз суб’єктивної складової індексу щастя | Сас, Н.М.; Самарська, Л. |
2020 | Визнання компетентностей, здобутих неформальним та/або інформальним шляхом в системі формальної освіти | Сас, Н.М. |
2019 | Визначення структурних компонентів економіки щастя | Сас, Н.М.; Самарська, Л.О.; Гарець, Д.А. |
2013 | Використання проектної організації навчального процесу та управління діяльністю вищих навчальних закладів | Сас, Н.М. |
2019 | Возможности и формы учёта внеучебных достижений учащихся | Сас, Н.Н.; Сас, Н.М. |
2019 | Дефінітивний аналіз граничного соціально-психологічного стану студентів за обміном | Самарська, Л.; Сас, Н.М. |
2020 | Забезпечення якості надання освітніх послуг ЗВО України | Сас, Н.М. |
2019 | Загальнотеоретичні підходи до побудови моделі підготовки майбутніх учителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах нової української школи (НУШ) | Гриньова, М.В.; Гриньов, С.Я.; Сас, Н.М. |
2020 | Засоби збору ідей: можливості та обмеження | Сас, Н.М. |
2020 | Засоби збору пропозицій від співробітників в системі управління ідеями | Сас, Н.М. |
2021 | Застосування категорійного менеджменту у розширенні асортименту кав'ярні | Шпаковська, К.Б.; Сас, Н.М. |
2018 | Застосування математичних моделей у дослідженні проблем вибору | Сас, Н.М.; Самарська, Л.О. |
2019 | Застосування принципів TQM (Тотального керування якістю) у забезпеченні якості надання освітніх послуг ЗВО | Сас, Н.М. |
2017 | Індивідуальний освітній маршрут як форма педагогічного супроводу студентів–внутрішньо переміщених осіб у нових умовах життя та навчання | Сас, Н.М. |
2010 | Інноваційні проекти як реалізований інноваційний потенціал на рівні особистості, організації, регіону, держави | Сас, Н.М. |
2019 | Інструменти інноваційного розвитку освітньої установи | Сас, Н.М. |
2020 | Інформаційні технології управління | Крупа, Н.О.; Сас, Н.М. |
2020 | Міжнародні стандарти з управління проєктами та їх застосування в Україні | Сас, Н.М. |
2021 | Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практика | Бабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В. |
2017 | Модель професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління | Сас, Н.М. |
2020 | Можливості застосування мережевої технології управління закладом освіти | Сас, Н.М. |
2020 | Напрямки співпраці бізнесу та закладів освіти | Сас, Н.М. |
2024 | Нейронаукові аспекти розуміння та розвитку сприйнятливості до нового | Сас, Н.М. |
2011 | Необхідність перебудови фінансування в державному ВНЗ | Приходько, І.П.; Сас, Н.М. |
2015 | Обгрунтування компетентністного підходу до професійної підготовки у міжнародних та вітчизняних документах про вищу освіту | Сас, Н.М.; Твердохліб, О.В. |
2018 | Окреслення проблемного поля дослідження долаючої поведінки студентів, які навчаються за кордоном | Самарська, Л.О.; Сас, Н.М. |
2015 | Організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління | Сас, Н.М.; Сідько, Я.Л. |
2013 | Основи інноваційного управління навчальними закладами | Сас, Н.М. |
2020 | Оценивание профессиональной подготовки (на примере готовности к инновационному управлению учебным заведением) | Сас, Н.Н.; Сас, Н.М. |
2019 | Передбачення компетентностей випускників ЗВО майбутнього | Сас, Н.М. |
2022 | Підготовка майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління в контексті цілей сталого розвитку | Сас, Н.М. |
2014 | Підготовка майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління: стан та перспективи | Сас, Н.М. |
2020 | Позитивне мислення: можливості його формування | Самарська, Л.О.; Сас, Н.М. |
2022 | Поняття доброчесності | Сас, Н.М. |
2010 | Поняття іміджу керівника навчального закладу | Петраченко, Н.І.; Сас, Н.М. |
2021 | Програма навчальної дисципліни "Менеджмент інноваційної діяльності" | Сас, Н.М. |
2008 | Система закладів освіти як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності | Сас, Н.М. |
2020 | Умови розвитку творчого середовища у закладах освіти | Зінченко, Л.Б.; Сас, Н.М. |
2012 | Філософсько-методологічні тенденції підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління | Сас, Н.М. |
2020 | Характеристика засобів формування успішної поведінки у студентів, які навчаються за кордоном | Самарська, Л.; Сас, Н.М. |
2019 | Характеристика методики “самоанализ ограничений и преимуществ профессиональной рефлексии преподавателя вуза” | Сас, Н.Н.; Сас, Н.М. |
2016 | Характеристика професійної рефлексії викладача ВНЗ | Сас, Н.М. |
2020 | Характеристика содержания архетипов счастья | Сас, Н.М.; Сас, Н.Н.; Самарская, Л.А. |
2020 | Щастя як архетип | Самарська, Л.О.; Сас, Н.М. |
Відображення результатів від 1 до 52 із 52
|