DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Сас, Н.М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 52 із 52
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020APPLICATION OF PROBLEM-SOLVING STRATEGIES UNDER CONDITION OF PARTICIPATING IN EXCHANGE PROGRAMSSas, N.; Сас, Н.М.; Samarskaya, L.
2020Cистема управління ідеями як інструмент для розвитку організації, установи, закладуСас, Н.М.
2020External and internal stakeholders in the quality assurance system of educational services of higher education institutionsSas, N.M.; Сас, Н.М.
2020Formation of new identities in the personality of a young person of the postmodern age (on the example of an exchange student)Samarska, L.O.; Sas, N.M.; Сас, Н.М.
2020Happiness of the sociology of imagination of Gilbert DurandСас, Н.М.; Sas, N.
2019Pedagogical principles of professional training of future foreign language teachers in higher education institutionsStryzhak, Yu.; Grynova, M.; Sas, N.; Стрижак, Ю.; Гриньова, М.В.; Сас, Н.М.
2022Актуальність і можливість застосування "розумних технологій"Сас, Н.М.
2009Альтернативні джерела фінансування освітиСас, Н.М.
2020Аналіз суб’єктивної складової індексу щастяСас, Н.М.; Самарська, Л.
2020Визнання компетентностей, здобутих неформальним та/або інформальним шляхом в системі формальної освітиСас, Н.М.
2019Визначення структурних компонентів економіки щастяСас, Н.М.; Самарська, Л.О.; Гарець, Д.А.
2013Використання проектної організації навчального процесу та управління діяльністю вищих навчальних закладівСас, Н.М.
2019Возможности и формы учёта внеучебных достижений учащихсяСас, Н.Н.; Сас, Н.М.
2019Дефінітивний аналіз граничного соціально-психологічного стану студентів за обміномСамарська, Л.; Сас, Н.М.
2020Забезпечення якості надання освітніх послуг ЗВО УкраїниСас, Н.М.
2019Загальнотеоретичні підходи до побудови моделі підготовки майбутніх учителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах нової української школи (НУШ)Гриньова, М.В.; Гриньов, С.Я.; Сас, Н.М.
2020Засоби збору ідей: можливості та обмеженняСас, Н.М.
2020Засоби збору пропозицій від співробітників в системі управління ідеямиСас, Н.М.
2021Застосування категорійного менеджменту у розширенні асортименту кав'ярніШпаковська, К.Б.; Сас, Н.М.
2018Застосування математичних моделей у дослідженні проблем виборуСас, Н.М.; Самарська, Л.О.
2019Застосування принципів TQM (Тотального керування якістю) у забезпеченні якості надання освітніх послуг ЗВОСас, Н.М.
2017Індивідуальний освітній маршрут як форма педагогічного супроводу студентів–внутрішньо переміщених осіб у нових умовах життя та навчанняСас, Н.М.
2010Інноваційні проекти як реалізований інноваційний потенціал на рівні особистості, організації, регіону, державиСас, Н.М.
2019Інструменти інноваційного розвитку освітньої установиСас, Н.М.
2020Інформаційні технології управлінняКрупа, Н.О.; Сас, Н.М.
2020Міжнародні стандарти з управління проєктами та їх застосування в УкраїніСас, Н.М.
2021Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практикаБабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В.
2017Модель професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управлінняСас, Н.М.
2020Можливості застосування мережевої технології управління закладом освітиСас, Н.М.
2020Напрямки співпраці бізнесу та закладів освітиСас, Н.М.
2024Нейронаукові аспекти розуміння та розвитку сприйнятливості до новогоСас, Н.М.
2011Необхідність перебудови фінансування в державному ВНЗПриходько, І.П.; Сас, Н.М.
2015Обгрунтування компетентністного підходу до професійної підготовки у міжнародних та вітчизняних документах про вищу освітуСас, Н.М.; Твердохліб, О.В.
2018Окреслення проблемного поля дослідження долаючої поведінки студентів, які навчаються за кордономСамарська, Л.О.; Сас, Н.М.
2015Організаційно-методичні засади професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управлінняСас, Н.М.; Сідько, Я.Л.
2013Основи інноваційного управління навчальними закладамиСас, Н.М.
2020Оценивание профессиональной подготовки (на примере готовности к инновационному управлению учебным заведением)Сас, Н.Н.; Сас, Н.М.
2019Передбачення компетентностей випускників ЗВО майбутньогоСас, Н.М.
2022Підготовка майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління в контексті цілей сталого розвиткуСас, Н.М.
2014Підготовка майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління: стан та перспективиСас, Н.М.
2020Позитивне мислення: можливості його формуванняСамарська, Л.О.; Сас, Н.М.
2022Поняття доброчесностіСас, Н.М.
2010Поняття іміджу керівника навчального закладуПетраченко, Н.І.; Сас, Н.М.
2021Програма навчальної дисципліни "Менеджмент інноваційної діяльності"Сас, Н.М.
2008Система закладів освіти як суб’єкт соціально-педагогічної діяльностіСас, Н.М.
2020Умови розвитку творчого середовища у закладах освітиЗінченко, Л.Б.; Сас, Н.М.
2012Філософсько-методологічні тенденції підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управлінняСас, Н.М.
2020Характеристика засобів формування успішної поведінки у студентів, які навчаються за кордономСамарська, Л.; Сас, Н.М.
2019Характеристика методики “самоанализ ограничений и преимуществ профессиональной рефлексии преподавателя вуза”Сас, Н.Н.; Сас, Н.М.
2016Характеристика професійної рефлексії викладача ВНЗСас, Н.М.
2020Характеристика содержания архетипов счастьяСас, Н.М.; Сас, Н.Н.; Самарская, Л.А.
2020Щастя як архетипСамарська, Л.О.; Сас, Н.М.
Відображення результатів від 1 до 52 із 52

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок