DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11491
|
Назва: | Індивідуальний освітній маршрут як форма педагогічного супроводу студентів–внутрішньо переміщених осіб у нових умовах життя та навчання |
Автори: | Сас, Н.М. |
Ключові слова: | індивідуальний освітній маршрут студенти внутрішньо переміщені особи універсальна система показників діяльності програма самоконтролю |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті автор розкриває можливості застосування індивідуальних освітніх маршрутів та використання під час їхнього розроблення методик і технік, спрямованих на розвиток здатності вирішувати проблеми і навичок самостійного прийняття рішення; програм самоконтролю та саморозвитку; універсальних систем показників діяльності. |
Опис: | Сас Н. М. Індивідуальний освітній маршрут як форма педагогічного супроводу студентів–внутрішньо переміщених осіб у нових умовах життя та навчання / Н. М. Сас // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 230-234. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11491 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|