DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11491

Назва: Індивідуальний освітній маршрут як форма педагогічного супроводу студентів–внутрішньо переміщених осіб у нових умовах життя та навчання
Автори: Сас, Н.М.
Ключові слова: індивідуальний освітній маршрут
студенти
внутрішньо переміщені особи
універсальна система показників діяльності
програма самоконтролю
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті автор розкриває можливості застосування індивідуальних освітніх маршрутів та використання під час їхнього розроблення методик і технік, спрямованих на розвиток здатності вирішувати проблеми і навичок самостійного прийняття рішення; програм самоконтролю та саморозвитку; універсальних систем показників діяльності.
Опис: Сас Н. М. Індивідуальний освітній маршрут як форма педагогічного супроводу студентів–внутрішньо переміщених осіб у нових умовах життя та навчання / Н. М. Сас // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 230-234.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11491
Розташовується у зібраннях:2017(20)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sas.pdf254,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок