DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14646

Назва: Характеристика методики “самоанализ ограничений и преимуществ профессиональной рефлексии преподавателя вуза”
Автори: Сас, Н.Н.
Сас, Н.М.
Ключові слова: професійна рефлексія
викладач
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Автором раскрыты основные подходы к самодиагностике ограничений и преимуществ профессиональной рефлексии преподавателя вуза. Определены следующие компоненты самоанализа: склонность к профессиональному рефлексированию, рефлексивно-когнитивный, рефлексивно-деятельностный и личностный. В качестве перспективы определена разработка методического инструментария и его апробация.
Опис: Сас Н. Характеристика методики “самоанализ ограничений и преимуществ профессиональной рефлексии преподавателя вуза” / Н. Сас // Актуальные проблемы гуманитарного образования : материалы VI Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 17–18 окт. 2019 г. / редкол. : С.А. Важник (отв. ред.) [и др.]. – Минск: ИВЦ Минфина, 2019. – С. 89-92.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14646
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Характеристика методики самоанализ ограничений.pdf444,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок