DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18057

Назва: Застосування категорійного менеджменту у розширенні асортименту кав'ярні
Автори: Шпаковська, К.Б.
Сас, Н.М.
Ключові слова: кав'ярня
асортимент продуктів
покупець
категорійний менеджмент
бізнес
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Категорійний менеджмент – це процес управління асортиментом, за якого кожна товарна категорія розглядається як окрема бізнес-одиниця в структурі асортименту. Якщо кав’ярня починає працювати за принципами категорійного менеджменту, це означає, що менеджер стає керівником категорії як маленького самостійного підприємства, яке має свою сезонність, особливості поставки, зберігання і критерії ефективності. На основі інтерв’ю з менеджерами кав’ярень ми виявили, що у більшості кав’ярень не враховують такі потреби покупця, як алергія та/або протипоказання до продуктів. Наприклад, не вдалося виявити кав’ярні в яких би пропонували відвідувачам батончики, тістечка, інший асортимент, для людей з діабетом. Є таке поняття як «Правило 6 W». Воно значить, що категорійний менеджмент дає відповідь на питання Who? (Хто?), Why? (Чому?), What? (Що?), When? (Коли?), Where? (Де?) І НоW many? (Скільки?). Маючи відповіді на ці питання, можна будувати стратегію цінової і асортиментної політики. Можна чітко розуміти, що необхідно твоєму покупцеві, хто твій покупець, за чим він приходить і з якою частотою. Також можна розуміти, з ким вигідніше мати контракти з постачальників, які категорії і товарні групи є пріоритетними для кожної категорії покупців.
Опис: Шпаковська К. Б., Сас Н. М. Застосування категорійного менеджменту у розширенні асортименту кав'ярні // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 249-250.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18057
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
90.pdf287,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок