DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15102

Назва: Умови розвитку творчого середовища у закладах освіти
Автори: Зінченко, Л.Б.
Сас, Н.М.
Ключові слова: творче середовище
заклад освіти
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У дослідженні педагогічних явищ значна увага приділяється умовам, які сприяють чи гальмують педагогічний процес. Актуальним уявляється розгляд умов, які впливають на формування творчого середовища у закладах освіти. Питання творчого, інноваційного середовища досліджують П. Горностй, А. Маклаков, К. Роджерс, Н. Сас, Т. Титаренко; умови, які їх стимулюють чи гальмують – Т. Амабайла, І. Гриненко, В. Сластёнин, Л. Подимова, С. Смирнов. Аналіз робіт зазначених авторі дозволив так структурувати умови, які впливають на розвиток творчого середовища у закладах освіти: внутрішні і зовнішні; ситуаційні і стратегічні; стимулюючий вплив викладача на розвиток творчості студента.
Опис: Зінченко Л. Б. Умови розвитку творчого середовища у закладах освіти / Л. Б. Зінченко, Н. М. Сас // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 49-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15102
Розташовується у зібраннях:27 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Зінченко.pdf282,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок