DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17058
|
Назва: | Напрямки співпраці бізнесу та закладів освіти |
Автори: | Сас, Н.М. |
Ключові слова: | стейкхолдер заклад освіти бізнес співпраця |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасне розуміння змісту співпраці бізнесу та закладів освіти визначається поняттями:
дуальна освіта, стейкхолдери освіти, соціальне партнерство.
Дуальна форма навчання – це практико орієнтоване навчання, побудоване на підґрунті соціального партнерства, спрямоване на формування нової моделі професійної підготовки бакалаврів із обов’язковими періодами виробничого навчання й виробничої практики, що проваджується на базі підприємств, установ, організацій, та передбачає зміцнення зв’язків навчання з виробництвом, визначення провідної ролі та підвищення відповідальності роботодавців за якість підготовки кваліфікованих кадрів. |
Опис: | Сас Н. М. Напрямки співпраці бізнесу та закладів освіти. Нові інформаційні технології управління бізнесом. Збірник тез III Всеукраїнської науково-практичної конференції. Київ 2020. С. 166-168. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17058 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|