|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми вчитель
Відображення результатів від 39 до 58 із 281
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Екологічна свідомість майбутнього вчителя як показник його світоглядної ерудиції | Ткаченко, А. |
2018 | Емоційне та професійне "вигорання" педагогів | Козаренко, Д.А.; Кондель, В.М. |
2008 | Емоційно–почуттєва культура як складова професійної компетентності вчителя | Курко, К.В. |
2018 | Емпіричне дослідження стилю педагогічного спілкування як зовнішньої детермінанти соціальної справедливості особистості вчителя | Клочек, Л.В. |
2018 | Етапи розвитку шкільного класу як аутопоетичної системи | Седих, К.В. |
2016 | Етнопедагогічний аспект професійної майстерності вчителя-вихователя | Ткаченко, О.М. |
2016 | Європейський і світовий педагогічний досвід та здобутки реформування вищої освіти | Рибінцева, А.О. |
2022 | Єдність педагогічної теорії і практики у підготовці вчителів: рекомендації щодо активізації роботи | Ільченко, О.Ю. |
2010 | Єдність теорії і практики при вивченні педагогіки у вищих навчальних духовних закладах XIX – поч. XX ст. | Фазан, В.В. |
2019 | Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школи | Мірошніченко, Т.В. |
2017 | Забезпечення єдності теорії і практики музейно-педагогічної діяльності у процесі підготовки вчителя | Пусепліна, Н.М. |
2020 | Забезпечення якості реалізації викладачем вищої школи педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців до міжкультурної комунікації | Королюк, Л.С. |
2019 | Загальна характеристика проблем сучасного учнівського колективу в умовах початкової школи | Кулімова, Ю.Г.; Звенігородська, А.І. |
2015 | Запобігання синдрому емоційного вигорання вчителів та майбутніх педагогів | Берднікова, М.О.; Білизна, О.В.; Громцева, М.К. |
2020 | Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнів | Стрельніков, В.Ю. |
2013 | Застосування проблемного навчання як одного з засобів формування пізнавального інтересу у процесі вивчення біології | Серікова, О.В. |
2020 | Здоров’язбережувальні технології – могутній засіб формування ціннісного ставлення учнів до власного здоров’я | Шевцова, В.В. |
2020 | Здоровий спосіб життя – невід’ємна складова освітнього процесу на факультеті технологій та дизайну | Титаренко, В.М. |
2020 | Значення професійно-творчої компетентності для майбутнього педагога | Мішуровська, А.А. |
2020 | Зона професіного комфорту вчителя | Гриньова, М.В.; Сагайдак, В.Р. |
Відображення результатів від 39 до 58 із 281
|