|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Перегляд зібрання "2021(24)" за групою - Заголовки
Відображення результатів від 1 до 20 із 22
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | Inclusive education in Ukraine: problems and prospects | Demus, Y. |
2021 | Społeczna gotowość na przyjęcie i odbiór twórczości | Banit, О.; Franc, M. |
2021 | Students’ english-language competence in reading formation by means of journalistic texts | Palekha, O. |
2021 | Teoretyczne i praktyczne aspekty оceniania osiągnięć edukacyjnych uczniów | Hnatiuk, M. |
2021 | Генетичні основи розвитку музичних здібностей особистості | Лобач, О.О.; Помогайло, В.М. |
2021 | Домінування інтеграції в освітньому процесі сучасної початкової школи: психолого-педагогічний аспект | Іванчук, М.Г. |
2021 | Змістовий складник процесу підготовки майбутнього вчителя музики до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій | Комишан, Ю.В. |
2021 | Інноваційні технології викладання курсу «педагогіка початкової освіти» у світлі концептуальних ідей Нової української школи | Мірошніченко, Т.В. |
2021 | Культурно-історичний дискурс розвитку української фольклористики у класичних університетах другої половини XIX століття | Вовк, М.П. |
2021 | Майстер-клас в освіті дорослих: технологічність і майстерність | Пєхота, О.М.; Купенко, О.В. |
2021 | Методи реалізації гуманістичних ідей виховання мистецтвом вітчизняних педагогів другої половини ХХ - початку ХХІ століття | Горбенко, С.С. |
2021 | Мистецько-педагогічна школа Леся Курбаса в розвитку хореографічної освіти України | Васянович, Г.П.; Благова, Т.О. |
2021 | Музично-теоретична підготовка майбутніх учителів на засадах модульного навчання | Ірклієнко, В.С. |
2021 | Підготовка вчителя: домінанта розвитку сучасної національної освіти | Ничкало, Н.Г.; Лук'янова, Л.Б.; Хомич, Л.О. |
2021 | Підготовка майбутніх вихователів до ознайомлення дітей дошкільного віку з музичними професіями | Сулаєва, Н.В. |
2021 | Практична підготовка майбутнього вчителя-філолога: виклики і перспективи (рецензія на видання Семеног О. М., Вовк М. П., Дятленко Т. І, Громова Н. В. Фахова практика майбутнього вчителя філолога: традиції та інновації : навч. Посіб. Київ : Талком, 2021. 378 с.) | Авшенок, Н.М. |
2021 | Просвітницько-консультативна діяльність ресурсного центру професійного розвитку вчителя української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка | Семеног, О.М. |
2021 | Професійна етика вчителя інклюзивного освітнього закладу | Матвеєва, Н.О. |
2021 | Сучасний стан організації та проведення фахових практик на магістерському рівні в закладах вищої педагогічної освіти | Соломаха, С.О. |
2021 | Сучасні підходи до формування екологічної свідомості майбутніх учителів початкової школи в процесі викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" | Власенко, Н.О. |
Відображення результатів від 1 до 20 із 22
|