DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18802
|
Название: | Інноваційні технології викладання курсу «педагогіка початкової освіти» у світлі концептуальних ідей Нової української школи |
Авторы: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключевые слова: | Нова українська школа інноваційні технології навчальна дисципліна «Педагогіка початкової освіти» особистісно-орієнтований підхід інтерактивні методи проєктна технологія естетотерапія |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті висвітлено теоретико-методичні особливості
впровадження інноваційних особистісно-орієнтовних технологій у процесі
викладання навчальної дисципліни «Педагогіка початкової освіти» для
майбутніх учителів початкових класів. Висвітлено досвід використання
інтерактивних, проблемних, естетотерапевтичних технологій на лекційних
і практичних заняттях, враховуючи реалізацію концептуальних ідей Нової
української школи (педагогіка партнерства, орієнтація на особистість,
умотивований учитель, виховання на цінностях тощо). Акцентовано увагу
на розвитку професійної мотивації здобувачів освіти шляхом залучення їх
до інтерактивної взаємодії, виконання навчальних проєктів, індивідуальнотворчих завдань, естетотерапевтичної діяльності тощо. |
Описание: | Мірошніченко Т. В. Інноваційні технології викладання
курсу «педагогіка початкової освіти»
у світлі концептуальних ідей
Нової української школи // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 237-248. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18802 |
Appears in Collections: | 2021(24)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|