DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18802
|
Назва: | Інноваційні технології викладання курсу «педагогіка початкової освіти» у світлі концептуальних ідей Нової української школи |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | Нова українська школа інноваційні технології навчальна дисципліна «Педагогіка початкової освіти» особистісно-орієнтований підхід інтерактивні методи проєктна технологія естетотерапія |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено теоретико-методичні особливості
впровадження інноваційних особистісно-орієнтовних технологій у процесі
викладання навчальної дисципліни «Педагогіка початкової освіти» для
майбутніх учителів початкових класів. Висвітлено досвід використання
інтерактивних, проблемних, естетотерапевтичних технологій на лекційних
і практичних заняттях, враховуючи реалізацію концептуальних ідей Нової
української школи (педагогіка партнерства, орієнтація на особистість,
умотивований учитель, виховання на цінностях тощо). Акцентовано увагу
на розвитку професійної мотивації здобувачів освіти шляхом залучення їх
до інтерактивної взаємодії, виконання навчальних проєктів, індивідуальнотворчих завдань, естетотерапевтичної діяльності тощо. |
Опис: | Мірошніченко Т. В. Інноваційні технології викладання
курсу «педагогіка початкової освіти»
у світлі концептуальних ідей
Нової української школи // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 237-248. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18802 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|