DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18786

Название: Змістовий складник процесу підготовки майбутнього вчителя музики до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій
Авторы: Комишан, Ю.В.
Ключевые слова: майбутній вчитель музики
майбутній учитель музичного мистецтва
фахова підготовка
інформаційно-комунікаційні технології навчання
цифрова грамотність
Issue Date: 2021
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано значення інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці здобувачів вищої музично-педагогічної освіти. Визначено зміст курсу «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та мистецтві» для майбутніх учителів музичного мистецтва. Зроблено висновок про те, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій у загальній мистецькій освіті розширяє дидактичний арсенрал учителя та стимулює до кращого засвоєння матеріалу учнями.
Описание: Комишан Ю. В. Змістовий складник процесу підготовки майбутнього вчителя музики до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 143-153.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18786
Appears in Collections:2021(24)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
11.pdf311,55 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback