DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18786

Назва: Змістовий складник процесу підготовки майбутнього вчителя музики до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій
Автори: Комишан, Ю.В.
Ключові слова: майбутній вчитель музики
майбутній учитель музичного мистецтва
фахова підготовка
інформаційно-комунікаційні технології навчання
цифрова грамотність
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано значення інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці здобувачів вищої музично-педагогічної освіти. Визначено зміст курсу «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та мистецтві» для майбутніх учителів музичного мистецтва. Зроблено висновок про те, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій у загальній мистецькій освіті розширяє дидактичний арсенрал учителя та стимулює до кращого засвоєння матеріалу учнями.
Опис: Комишан Ю. В. Змістовий складник процесу підготовки майбутнього вчителя музики до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 143-153.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18786
Розташовується у зібраннях:2021(24)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
11.pdf311,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок