DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18786
|
Назва: | Змістовий складник процесу підготовки майбутнього вчителя музики до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій |
Автори: | Комишан, Ю.В. |
Ключові слова: | майбутній вчитель музики майбутній учитель музичного мистецтва фахова підготовка інформаційно-комунікаційні технології навчання цифрова грамотність |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано значення інформаційно-комунікаційних
технологій у підготовці здобувачів вищої музично-педагогічної освіти.
Визначено зміст курсу «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та
мистецтві» для майбутніх учителів музичного мистецтва. Зроблено
висновок про те, що застосування інформаційно-комунікаційних
технологій у загальній мистецькій освіті розширяє дидактичний арсенрал
учителя та стимулює до кращого засвоєння матеріалу учнями. |
Опис: | Комишан Ю. В. Змістовий складник процесу підготовки майбутнього вчителя музики до впровадження інформаційно-комунікаційних технологій // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 143-153. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18786 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|