DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18774
|
Назва: | Сучасні підходи до формування екологічної свідомості майбутніх учителів початкової школи в процесі викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" |
Автори: | Власенко, Н.О. |
Ключові слова: | екологічна свідомість екологічна освіта екологічна компетентність методологічні підходи інтегрований курс «Я досліджую світ» майбутній учитель початкової школи |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто сучасні підходи до формування екологічної
свідомості майбутніх учителів початкової школи в процесі викладання
інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Проаналізовано сучасний стан
формування екологічної свідомості в початковій школі, що пов’язано із
необхідністю підготовки вчителя, який зможе навчити і виховати молоде
покоління, здатне гармонійно співіснувати з природою, раціонально
використовувати та відтворювати її багатства. З’ясовано, що
формування екологічної свідомості майбутніх вчителів початкової школи
засобами інтегрованого курсу «Я досліджую світ» активізується завдяки
інтеграції методологічних підходів до викладання, зокрема аксіологічного,
діяльнісного, компетентнісного та міждисциплінарного. |
Опис: | Власенко Н. О. Сучасні підходи до формування екологічної свідомості майбутніх учителів початкової школи в процесі викладання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 54-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18774 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|