DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18788
|
Назва: | Музично-теоретична підготовка майбутніх учителів на засадах модульного навчання |
Автори: | Ірклієнко, В.С. |
Ключові слова: | модульне навчання модуль навчальна дисципліна технологія результат навчання майбутній вчитель |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається сутність музично-теоретичної підготовки
майбутніх учителів на засадах модульного навчання. Автор наголошує, що
традиційно теорія музики викладається через окремі дисципліни (елементарна теорія музики, гармонія, поліфонія, аналіз музичних творів тощо),
а також поглиблюється в процесі вивчення курсу «Сольфеджіо».
Інтегрований характер змісту музично-теоретичної підготовки фахівців
обумовлює доцільність застосування у закладах вищої педагогічної освіти
модульної технології навчання під час викладання дисципліни «Теорія
музики і сольфеджіо», яка має наскрізну мету, завдання, очікувані
результати, принципи, логічну побудову у вигляді модулів (субдисциплін) і
змістових модулів. |
Опис: | Ірклієнко В. С. Музично-теоретична підготовка майбутніх учителів на засадах модульного навчання // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 154-163. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18788 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|