DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18788

Назва: Музично-теоретична підготовка майбутніх учителів на засадах модульного навчання
Автори: Ірклієнко, В.С.
Ключові слова: модульне навчання
модуль
навчальна дисципліна
технологія
результат навчання
майбутній вчитель
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається сутність музично-теоретичної підготовки майбутніх учителів на засадах модульного навчання. Автор наголошує, що традиційно теорія музики викладається через окремі дисципліни (елементарна теорія музики, гармонія, поліфонія, аналіз музичних творів тощо), а також поглиблюється в процесі вивчення курсу «Сольфеджіо». Інтегрований характер змісту музично-теоретичної підготовки фахівців обумовлює доцільність застосування у закладах вищої педагогічної освіти модульної технології навчання під час викладання дисципліни «Теорія музики і сольфеджіо», яка має наскрізну мету, завдання, очікувані результати, принципи, логічну побудову у вигляді модулів (субдисциплін) і змістових модулів.
Опис: Ірклієнко В. С. Музично-теоретична підготовка майбутніх учителів на засадах модульного навчання // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 154-163.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18788
Розташовується у зібраннях:2021(24)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf319,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок