DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18768
|
Назва: | Підготовка вчителя: домінанта розвитку сучасної національної освіти |
Автори: | Ничкало, Н.Г. Лук'янова, Л.Б. Хомич, Л.О. |
Ключові слова: | педагогічна освіта національна освіта професійна підготовка вчителя заклади вищої педагогічної освіти моделі й рівні підготовки майбутнього вчителя зміст професійної підготовки вчителя практична підготовка майбутнього вчителя |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено сучасний стан професійної підготовки
вчителів, зокрема проаналізовано: законодавчо-нормативні засади;
мережу закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку педагогічних
кадрів; механізми відбору абітурієнтів на вчительську професію; моделі й
рівні підготовки вчителя; зміст теоретичної і практичної підготовки
майбутнього вчителя. Встановлено, що педагогічна освіта не встигає
адекватно реагувати на зміни, які відбуваються в державі й у світі, тому
зроблено акцент на необхідності змін у цільовому, змістовому і
технологічному аспектах підготовки вчителя. |
Опис: | Ничкало Н. Г., Лук'янова Л. Б., Хомич Л. О. Підготовка вчителя: домінанта розвитку сучасної національної освіти // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 9-28. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18768 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|