DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18768

Назва: Підготовка вчителя: домінанта розвитку сучасної національної освіти
Автори: Ничкало, Н.Г.
Лук'янова, Л.Б.
Хомич, Л.О.
Ключові слова: педагогічна освіта
національна освіта
професійна підготовка вчителя
заклади вищої педагогічної освіти
моделі й рівні підготовки майбутнього вчителя
зміст професійної підготовки вчителя
практична підготовка майбутнього вчителя
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено сучасний стан професійної підготовки вчителів, зокрема проаналізовано: законодавчо-нормативні засади; мережу закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку педагогічних кадрів; механізми відбору абітурієнтів на вчительську професію; моделі й рівні підготовки вчителя; зміст теоретичної і практичної підготовки майбутнього вчителя. Встановлено, що педагогічна освіта не встигає адекватно реагувати на зміни, які відбуваються в державі й у світі, тому зроблено акцент на необхідності змін у цільовому, змістовому і технологічному аспектах підготовки вчителя.
Опис: Ничкало Н. Г., Лук'янова Л. Б., Хомич Л. О. Підготовка вчителя: домінанта розвитку сучасної національної освіти // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 9-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18768
Розташовується у зібраннях:2021(24)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1.pdf366,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок