DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18783
|
Назва: | Професійна етика вчителя інклюзивного освітнього закладу |
Автори: | Матвеєва, Н.О. |
Ключові слова: | інклюзія інклюзивний навчальний заклад комунікація стиль спілкування етика естетика педагогічна дія професіоналізм |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито значення професійної етики педагога у
спілкуванні з учнями з особливими освітніми потребами. Наголошено на
складових педагогічної майстерності як важливому чиннику підвищення
ефективності виховного впливу на учнів та створення комфортних умов
навчання, виховання й розвитку особистості. Виокремлено складники
етики та естетики педагогічної дії, показники та критерії професійної
етики вчителя у процесі комунікації зі школярами з порушенням розвитку.
Встановлено чинники появи труднощів у навчанні, спілкуванні та
соціалізації даної категорії учнів. Акцентовано увагу на помилках і
прогалинах у професійній діяльності педагога. Визначено найбільш
ефективні шляхи підвищення ефективності включення осіб з особливими
освітніми потребами в навчання у масові школи. |
Опис: | Матвеєва Н. О. Професійна етика вчителя інклюзивного освітнього закладу // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 122-132. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18783 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|