DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18777
|
Название: | Культурно-історичний дискурс розвитку української фольклористики у класичних університетах другої половини XIX століття |
Авторы: | Вовк, М.П. |
Ключевые слова: | культурно-історичні чинники українська фольклористика класичний університет інтердисциплінарність фольклористики фольклористика народна словесність фольклор |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті проаналізовано досягнення української фольклористики
з урахуванням культурно-історичних чинників її поступу в другій половині
ХІХ ст. та окреслено внесок викладачів класичних університетів
в освітню практику вивчення фольклорної традиції. Представлено цінний
досвід викладачів класичних університетів щодо впровадження курсів
фольклористичного спрямування, організації науково-дослідницької
роботи студентів тощо. Знаковою подією для становлення традицій
освітньої практики вивчення народної словесності стало заснування
кафедри руської (української) словесності в Університеті Яна Казимира
в 1848 р. Культурно-історичними чинниками, що сприяли процесу вивчення
фольклористики в класичних університетах України, визначено такі:
ініціативи студентської молоді щодо заснування українознавчих кафедр,
викладання українською мовою; діяльність товариств, громадських
організацій, установ, створених при класичних університетах; заснування
періодичних видань. Здобутки теорії і практики вивчення народної
словесності в ХІХ ст. зумовили розвиток української фольклористики,
утвердження методологічних засад науково-фольклористичних шкіл,
зародження системи фольклористичної підготовки майбутніх філологів й
істориків, заснування фольклористичних напрямів (текстології, лінгвофольклористики, джерелознавства, етномузикології тощо). |
Описание: | Вовк М. П. Культурно-історичний дискурс розвитку української фольклористики у класичних університетах другої половини XIX століття // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 79-96. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18777 |
Appears in Collections: | 2021(24)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|