DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18799

Назва: Майстер-клас в освіті дорослих: технологічність і майстерність
Автори: Пєхота, О.М.
Купенко, О.В.
Ключові слова: освіта дорослих
трансформаційне навчання
майстер-клас
фестиваль майстер-класів
модельний приклад
педагогічна майстерність
синергетична система
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Розглядаються майстер-клас і фестиваль майстер-класів як форми освіти дорослих для трансформаційного навчання. Форму майстер-класу обґрунтовано як таку, сутністю якої є майстерність того, хто навчає. Форму фестивалю майстер-класів схарактеризовано як таку, що більшою мірою спирається на технологічність навчального процесу. Виділено майстер-класи технологічного рівня, які покликані допомогти в отриманні нового досвіду та в змістовному проведенні дозвілля дорослих. Виділено майстер-класи рівня майстерності, коли через саморозвиток того, хто навчає, запрошують до саморозвитку того, хто навчається. У такий спосіб реалізується парадигма педагогічної майстерності. У фестивалях майстер-класів обґрунтовано доцільність створення умов для синергії команди ведучих майстер-класів.
Опис: Пєхота О. М., Купенко О. В. Майстер-клас в освіті дорослих: технологічність і майстерність // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 213-223.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18799
Розташовується у зібраннях:2021(24)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
17.pdf307,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок