DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2021(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18801
|
Назва: | Домінування інтеграції в освітньому процесі сучасної початкової школи: психолого-педагогічний аспект |
Автори: | Іванчук, М.Г. |
Ключові слова: | інтеграція інтеграція в освіті інтегроване навчання інтегроване навчання у початкових класах інтегрований урок розвиток особистості молодшого школяра |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аргументується домінування інтеграції як природного
динамічного процесу, що охоплює взаємопроникнення та взаємозв’язок
елементів цілісності світосприйняття; перехід до інтеґрованого
освітнього процесу, обумовленого модернізацією початкової освіти та
психофізіологічними особливостями дітей молодшого шкільного віку,
їхніми соціокультурними запитами. Розкривається вплив інтеграційних
процесів на всі сфери психіки молодшого школяра – інтелектуальну,
емоційну, мотиваційно-потребову. |
Опис: | Іванчук М. Г. Домінування інтеграції в освітньому
процесі сучасної початкової школи:
психолого-педагогічний аспект // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. 2021. Вип. 24. С. 224-236. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18801 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|