DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми інклюзивна освіта

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 25 до 44 із 56
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Методичні рекомендації для вчителів щодо процедури переходу до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами при вивченні природничих дисциплінМусієнко, Р.Ю.
2022Міжнародний досвід реалізації інклюзивної освіти на прикладі країн ЄвропиГреба, І.З.; Леврінц, М.І.
2022Організація ефективної роботи вчителя інклюзивного класуХімінець, В.Є.
2023Освітньо-виховні функції дитячого музичного театру в умовах інклюзивної освітиЛавриш, І.М.
2020Особливості впровадження інклюзивної освіти для осіб із серцево-судинними захворюваннямиКудінова, А.; Куторжевська, Л.І.
2020Особливості організації занять з музикотерапії в роботі з дошкільниками інклюзивної групи ЗДОГришко, О.І.; Клевака, Л.П.
2020Особливості організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти на уроках природничого циклуЗайцева, І.О.; Руча, А.В.
2019Особливості професійної підготовки вчителя до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітньої школиКравець, О.
2024Особливості реалізації інклюзивної освіти у рамках фізичної культуриРадовенчик, А.І.
2012Особливості управління загальноосвітнім навчальним закладом в умовах інклюзивного навчанняЛалак, Н.В.
2016Педагогічний досвід підготовки вчителів інклюзивного навчання у ПортугаліїРєпка, В.О.
2021Передумови і чинники розвитку дозвіллєвої діяльності дітей з особливими освітніми потребами в закладах позашкільної освіти (кінець ХХ – перша чверть ХХІстоліття)Кобобел, А.Є.
2024Підготовка майбутніх педагогів закладів позашкільної освіти до організації і здійснення інклюзивної освіти в умовах безпечного освітнього середовищаЛебедик, Л.В.; Пустяк, Р.А.
2020Правовий паритет як дієвий засіб захисту дітей із обмеженими можливостями на інклюзивну освіту в умовах ЗЗСОБардінова, А.О.
2021Практичні аспекти інклюзивної соціальної взаємодіїЛень, Р.В.
2019Проблема дезадаптації дітей дошкільного віку із ЗПР до умов інклюзіїЩука, В.М.
2021Професійна діяльність педагога в умовах інклюзивного освітнього просторуМетельська, Н.Й.
2023Професійна ментальність сучасного педагога спеціальної та інклюзивної освітиСавінова, Н.
2014Психологічна готовність дітей з особливими потребами до школи в умовах інклюзивної освітиАтаманчук, Н.М.
2021Реалії та перспективи сучасної інклюзивної освітиДорошенко, Є.В.
Відображення результатів від 25 до 44 із 56
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок