DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Фізичного виховання та спорту >
Кафедра теорії й методики фізичного виховання, адаптивної та масової фізичної культури >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23489
|
Назва: | Особливості реалізації інклюзивної освіти у рамках фізичної культури |
Автори: | Радовенчик, А.І. |
Ключові слова: | інклюзія інклюзивна освіта фізична культура |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Інклюзивна освіта – це підхід до навчання, який покликаний забезпечити доступність якісної освіти для всіх учнів, незалежно від їхньої національної, етнічної, соціальної чи економічної приналежності, а також фізичних, психологічних чи інтелектуальних можливостей. Основною метою інклюзивної освіти є створення середовища, яке сприяє розвитку кожної дитини з урахуванням її індивідуальних потреб та здібностей. |
Опис: | Радовенчик А. І. Особливості реалізації інклюзивної освіти у рамках фізичної культури. Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини : мат-ли VIІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнарод. участю (18-19 квітня 2024) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23489 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання спорту і здоров’я людини (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|