DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
19 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8882
|
Назва: | Методичні рекомендації для вчителів щодо процедури переходу до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами при вивченні природничих дисциплін |
Автори: | Мусієнко, Р.Ю. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта вивчення природничих дисциплін інклюзивне навчання форми навчання освіта України |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з форм навчання дітей з особливими освітніми потребами є нова, але визнана в багатьох країнах світу інклюзивна форма освіти, яка забезпечує безумовне право кожної дитини навчатися в загальноосвітньому закладі за
місцем проживання із забезпеченням усіх необхідних для цього умов. Інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах загальноосвітнього закладу. |
Опис: | Мусієнко Р. Ю. Методичні рекомендації для вчителів щодо процедури переходу до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами при вивченні природничих дисциплін / Р. Ю. Мусієнко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XІX КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 17-18 травня 2012 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2012. – С. 312-314. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8882 |
Розташовується у зібраннях: | 19 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|