DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12984

Название: Проблема дезадаптації дітей дошкільного віку із ЗПР до умов інклюзії
Авторы: Щука, В.М.
Ключевые слова: дезадаптація
діти
затримка психічного розвитку
діти із затримкою психічного розвитку
інклюзія
інклюзивна освіта
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): Наразі в Україні відбуваються масштабні реформи в галузі освіти, зокрема широкого впровадження набуває інклюзивна освіта. У нових умовах навчально-виховного процесу проблема адаптації особистості виступає на перший план. І хоча питання адаптації дітей дошкільного віку до перебування в закладах дошкільної освіти не є новим, за умов швидкого зростання ритму й темпу життя, дослідження процесу адаптації набуває актуальності.
Описание: Щука В. М. Проблема дезадаптації дітей дошкільного віку із ЗПР до умов інклюзії / В. М. Щука // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 116-118.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12984
Appears in Collections:Проектування позитивного життєвого простору особистості

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Schuka.pdf574,84 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback