DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12984

Назва: Проблема дезадаптації дітей дошкільного віку із ЗПР до умов інклюзії
Автори: Щука, В.М.
Ключові слова: дезадаптація
діти
затримка психічного розвитку
діти із затримкою психічного розвитку
інклюзія
інклюзивна освіта
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Наразі в Україні відбуваються масштабні реформи в галузі освіти, зокрема широкого впровадження набуває інклюзивна освіта. У нових умовах навчально-виховного процесу проблема адаптації особистості виступає на перший план. І хоча питання адаптації дітей дошкільного віку до перебування в закладах дошкільної освіти не є новим, за умов швидкого зростання ритму й темпу життя, дослідження процесу адаптації набуває актуальності.
Опис: Щука В. М. Проблема дезадаптації дітей дошкільного віку із ЗПР до умов інклюзії / В. М. Щука // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 116-118.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12984
Розташовується у зібраннях:Проектування позитивного життєвого простору особистості

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Schuka.pdf574,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок