DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18333
|
Назва: | Реалії та перспективи сучасної інклюзивної освіти |
Автори: | Дорошенко, Є.В. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта заклад освіти Робота з корекції розвитку психолого-педагогічний супровід дитина з особливими освітніми потребами |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Ціль інклюзивної освіти – зробити усе можливе, аби жодна дитина з особливими
освітніми потребами не відчувала себе іншою, зайвою. Щоб її не жаліли, а розуміли; не
тільки співчували, але сприймали такою, якою вона є; не виокремлювали, а допомагали і
враховували її потреби. Таким чином, надання можливості дітям з особливими
потребами бути повноцінним учасником освітнього процесу має важливе значення для
кожного суспільства, щоб кожен міг розвиватись повною мірою та реалізувати цілі освіти
для всіх.
Інклюзивна освіта ґрунтується на принципі, що школи повинні забезпечувати всіх
дітей, незалежно від інвалідності чи інших соціальних, культурних та мовних |
Опис: | Дорошенко Є. Реалії та перспективи сучасної інклюзивної освіти // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 127-129. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18333 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|