DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2022(29) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19289

Название: Міжнародний досвід реалізації інклюзивної освіти на прикладі країн Європи
Авторы: Греба, І.З.
Леврінц, М.І.
Ключевые слова: інклюзивна освіта
діти з особливими освітніми потребами
модернізація спеціальної освіти
моделі організації навчання дітей з ООП
Issue Date: 2022
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається міжнародний досвід правового регулювання інклюзивної освіти та практика її реалізації в передових країнах Європи, таких як Бельгія, Іспанія, Італія, Німеччина. Визначальними тенденціями розвитку системи освіти провідних Європейських країн є поглиблення духовної й загальнокультурної складника, посилення гуманістичної спрямованості освітнього процесу. У статті висвітлюються основні етапи історичного розвитку впровадження інклюзії, посилення уваги до дітей з особливими освітніми потребами, активізація процесів інтеграції їх в соціум, що характерно для деяких європейських країн періоду 70-80х років ХХ століття. З розвитком наукових уявлень про особливі освітні потреби, інклюзивна освіта поступово удосконалюється. Важливою та невід’ємною частиною європейського освітнього простору стає спільне навчання та виховання, однак здійснюється воно в різних країнах по різному. Зокрема Іспанія, Італія, Греція та Португалія майже повністю відмовилися від закладів спеціальної освіти. Незважаючи на різні типи та рівні навчальних закладів, система загальної середньої освіти Західної Європи є однією з ключових елементів сучасної європейської моделі соціального устрою. Для пострадянських країн дана система є наглядним прикладом для розв’язання педагогічних та соціальних проблем, які виникають на тлі впровадження інклюзії в освітній процес.
Описание: Греба І. З., Леврінц М. І. Міжнародний досвід реалізації інклюзивної освіти на прикладі країн Європи // Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. Випуск 29. С. 81-86.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19289
Appears in Collections:2022(29)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
13.pdf499,61 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback