|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18010
|
Назва: | Практичні аспекти інклюзивної соціальної взаємодії |
Автори: | Лень, Р.В. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта інклюзивна взаємодія П. Фаррел дитина з особливими потребами освітнє середовище |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Створення інклюзивного освітнього середовища це підвищення
компетентності педагогічних працівників та руйнування суспільних
стереотипів щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами. Для
сучасного інклюзивно компетентного асистента вчителя, тобто для такого,
який уміє ефективно працювати з дітьми, які мають особливі освітні потреби,
разом з однолітками типового розвитку в умовах закладу загальної середньої
освіти, неабияке значення має наявність так званих «soft skills» («м’які
навички»), тобто навичок, пов’язаних із формальним (технічним) боком
професійної діяльності, а також універсальних соціальних навичок, пов’язаних
з ефективною комунікацією та взаємодією з учнями, батьками школярів,
колегами, адміністрацією закладу загальної середньої освіти (Малишевська,
2016). Навчання соціальним навичкам – це набір стратегій, які допомагають
учням встановлювати і підтримувати позитивне взаємодія з іншими людьми.
Воно пов’язана із змістовним (контекстним) і мотиваційним компонентами
моделі навчання і викладання (Малишевська, 2017). Під соціальними навичками
розуміють здатність керувати власним соціальним оточенням, розуміти
соціальні ситуації і ефективно реагувати на них. |
Опис: | Лень Р. В. Практичні аспекти інклюзивної соціальної взаємодії // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 169-172. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18010 |
Розташовується у зібраннях: | Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|