DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18010

Назва: Практичні аспекти інклюзивної соціальної взаємодії
Автори: Лень, Р.В.
Ключові слова: інклюзивна освіта
інклюзивна взаємодія
П. Фаррел
дитина з особливими потребами
освітнє середовище
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Створення інклюзивного освітнього середовища це підвищення компетентності педагогічних працівників та руйнування суспільних стереотипів щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами. Для сучасного інклюзивно компетентного асистента вчителя, тобто для такого, який уміє ефективно працювати з дітьми, які мають особливі освітні потреби, разом з однолітками типового розвитку в умовах закладу загальної середньої освіти, неабияке значення має наявність так званих «soft skills» («м’які навички»), тобто навичок, пов’язаних із формальним (технічним) боком професійної діяльності, а також універсальних соціальних навичок, пов’язаних з ефективною комунікацією та взаємодією з учнями, батьками школярів, колегами, адміністрацією закладу загальної середньої освіти (Малишевська, 2016). Навчання соціальним навичкам – це набір стратегій, які допомагають учням встановлювати і підтримувати позитивне взаємодія з іншими людьми. Воно пов’язана із змістовним (контекстним) і мотиваційним компонентами моделі навчання і викладання (Малишевська, 2017). Під соціальними навичками розуміють здатність керувати власним соціальним оточенням, розуміти соціальні ситуації і ефективно реагувати на них.
Опис: Лень Р. В. Практичні аспекти інклюзивної соціальної взаємодії // Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи : матеріали ХХ Міжнар. Наук.-практ. Конф. (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.). «Управлінська майстерність керівника навчального закладу», «Управління проєктами у сфері науки, освіти, інновацій та інформатизації», «Управління інноваційною діяльністю в освіті та у виробництві» : матеріали Всеукр. Наук.-практ. Семінарів (м. Полтава, 11-12 березня 2021 р.) / за ред. М. В. Гриньової. Полтава : ПП «Астрая», 2021. C. 169-172.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18010
Розташовується у зібраннях:Гуманістичні орієнтири професійного становлення вчителя: макаренківська традиція і місія Нової української школи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
59.pdf329,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок