DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12705
|
Название: | Педагогічний досвід підготовки вчителів інклюзивного навчання у Португалії |
Авторы: | Рєпка, В.О. |
Ключевые слова: | вчитель інклюзивного навчання інклюзивна освіта інклюзивне навчання в Португалії діти з особливими потребами підготовка вчителів |
Issue Date: | 2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Розвиток сучасного суспільства детермінує повагу до людського
розмаїття, встановлення принципів солідарності, що забезпечує захист та
повне інтегрування у соціум усіх верств населення, перш за все — осіб із
обмеженими можливостями здоров’я. Це зумовлено визначенням головної
мети соціального розвитку — створення «суспільства для всіх». В основу
такого інтегрування покладено концепцію цілісного підходу, яка відкриває
шлях до реалізації прав та можливостей для кожної людини і, насамперед,
передбачає рівний доступ до здобуття якісної освіти.
«У загальноосвітніх школах освіту мають надавати в межах можливого, без
будь-яких виявів дискримінації стосовно дітей та дорослих інвалідів, — така
офіційна позиція європейської спільноти була висловлена ЮНЕСКО, Комісією
з прав людини, — оскільки у більшості випадків інвалідність сама по собі не
є перешкодою, дискримінація — ось що перешкоджає дитині отримати освіту
в загальній системі» |
Описание: | Рєпка В. О. Педагогічний досвід підготовки вчителів інклюзивного навчання у Португалії / В. О. Рєпка // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 311-314. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12705 |
Appears in Collections: | 16
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|