DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
16 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12705
|
Назва: | Педагогічний досвід підготовки вчителів інклюзивного навчання у Португалії |
Автори: | Рєпка, В.О. |
Ключові слова: | вчитель інклюзивного навчання інклюзивна освіта інклюзивне навчання в Португалії діти з особливими потребами підготовка вчителів |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток сучасного суспільства детермінує повагу до людського
розмаїття, встановлення принципів солідарності, що забезпечує захист та
повне інтегрування у соціум усіх верств населення, перш за все — осіб із
обмеженими можливостями здоров’я. Це зумовлено визначенням головної
мети соціального розвитку — створення «суспільства для всіх». В основу
такого інтегрування покладено концепцію цілісного підходу, яка відкриває
шлях до реалізації прав та можливостей для кожної людини і, насамперед,
передбачає рівний доступ до здобуття якісної освіти.
«У загальноосвітніх школах освіту мають надавати в межах можливого, без
будь-яких виявів дискримінації стосовно дітей та дорослих інвалідів, — така
офіційна позиція європейської спільноти була висловлена ЮНЕСКО, Комісією
з прав людини, — оскільки у більшості випадків інвалідність сама по собі не
є перешкодою, дискримінація — ось що перешкоджає дитині отримати освіту
в загальній системі» |
Опис: | Рєпка В. О. Педагогічний досвід підготовки вчителів інклюзивного навчання у Португалії / В. О. Рєпка // Дидаскал. - 2016. - № 16. - С. 311-314. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12705 |
Розташовується у зібраннях: | 16
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|