DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Управління навчально-виховним процесом нової української школи в контексті національно-патріотичного виховання молоді (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19543
|
Назва: | Правовий паритет як дієвий засіб захисту дітей із обмеженими можливостями на інклюзивну освіту в умовах ЗЗСО |
Автори: | Бардінова, А.О. |
Ключові слова: | право правовий паритет захист діти з обмеженими фізичними можливостями інклюзивна освіта інклюзія |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Пріоритетним напрямком розвитку сучасної вітчизняної системи освіти є впровадження інклюзивної системи освіти в закладі загальної середньої освіти [1, с. 67].
У цьому контексті варто зазначити, що «інклюзивна освіта є не лише проявом демократичного українського суспільства, яке має забезпечувати права своїх громадян, а й міжнародним зобов’язанням країни, пов’язаним з ратифікацією в Україні Конвенції ООН «Про права інвалідів». Згідно зі Статтею 24 «Освіта» цієї Конвенції держави мають впроваджувати інклюзивну освіту на всіх рівнях системи освіти» [3, с. 41].
Чимало змін здійснено на цьому шляху як на рівні законодавства, так і на рівні практики. Ці зміни пов’язані зі встановленням правового паритету в суспільних відносинах. Зокрема, внесені зміни до основних Законів України щодо забезпечення права на освіту дітей зі значними інтелектуальними порушеннями, обґрунтовані положеннями низки законодавчих документів – Закону України «Про загальну середню освіту», Закону України «Про освіту», Закону України «Про реабілітацію інвалідів в Україні», Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ столітті та ін. |
Опис: | Бардінова А. О. Правовий паритет як дієвий засіб захисту дітей із обмеженими можливостями на інклюзивну освіту в умовах ЗЗСО. Управління навчально-виховним процесом нової Української школи в контексті реформи впровадження інклюзивної освіти в Україні : матеріали Всеукр. форуму молодих науковців (учнів, студентів, магістрантів, аспірантів) (м. Полтава, 16-17 квітня 2020 р.) / За ред. М. В. Гриньової. Полтава : Астрая, 2020. С. 51–53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19543 |
Розташовується у зібраннях: | Управління навчально-виховним процесом нової української школи в контексті національно-патріотичного виховання молоді (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|