DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17678
|
Назва: | Особливості впровадження інклюзивної освіти для осіб із серцево-судинними захворюваннями |
Автори: | Кудінова, А. Куторжевська, Л.І. |
Ключові слова: | здоров’я фізична реабілітація особи з серцево-судинними захворюваннями інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто сутність фізичної реабілітації осіб із серцево-судинними захворюваннями, подано сучасну історіографію даної проблеми. Розкрито стратегію впровадження інклюзивної освіти для осіб із серцево-судинними захворюваннями в навчальних закладах. |
Опис: | Кудінова А., Куторжевська Л. Особливості впровадження інклюзивної освіти для осіб із серцево-судинними захворюваннями. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 131-135. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17678 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|