DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2020(26) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17678

Назва: Особливості впровадження інклюзивної освіти для осіб із серцево-судинними захворюваннями
Автори: Кудінова, А.
Куторжевська, Л.І.
Ключові слова: здоров’я
фізична реабілітація
особи з серцево-судинними захворюваннями
інклюзивна освіта
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність фізичної реабілітації осіб із серцево-судинними захворюваннями, подано сучасну історіографію даної проблеми. Розкрито стратегію впровадження інклюзивної освіти для осіб із серцево-судинними захворюваннями в навчальних закладах.
Опис: Кудінова А., Куторжевська Л. Особливості впровадження інклюзивної освіти для осіб із серцево-судинними захворюваннями. Витоки педагогічної майстерності: журнал. Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2020. Випуск 26.(Серія «Педагогічні науки»). С. 131-135.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17678
Розташовується у зібраннях:2020(26)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
KUDINOVA.pdf428,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок