DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми вчитель

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 34 до 53 із 280
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Діяльність Києво-Печерської Лаври та Могилянської академії у підготовці вчителя (XVII-XVIII ст.)Фазан, В.В.
2008До проблем міжособистісного спілкування серед молодших школярів у роботі вчителя початкових класівЧайкіна, Н.О.; Меркотун, О.Б.
2014Дослідження ціннісних установок вчителівШульга, І.А.
2021Думки А. Макаренка і В. Сухомлинського про роль та значення педагогічної етики у діяльності вчителяЧасова, А.Р.; Чеботар, А.А.
2011Духовно-інтелектуальні виміри особистості вчителяСтепаненко, М.І.; Шиян, Н.І.
2022Екологічна свідомість майбутнього вчителя як показник його світоглядної ерудиціїТкаченко, А.
2018Емоційне та професійне "вигорання" педагогівКозаренко, Д.А.; Кондель, В.М.
2008Емоційно–почуттєва культура як складова професійної компетентності вчителяКурко, К.В.
2018Емпіричне дослідження стилю педагогічного спілкування як зовнішньої детермінанти соціальної справедливості особистості вчителяКлочек, Л.В.
2018Етапи розвитку шкільного класу як аутопоетичної системиСедих, К.В.
2016Етнопедагогічний аспект професійної майстерності вчителя-вихователяТкаченко, О.М.
2016Європейський і світовий педагогічний досвід та здобутки реформування вищої освітиРибінцева, А.О.
2022Єдність педагогічної теорії і практики у підготовці вчителів: рекомендації щодо активізації роботиІльченко, О.Ю.
2010Єдність теорії і практики при вивченні педагогіки у вищих навчальних духовних закладах XIX – поч. XX ст.Фазан, В.В.
2019Життєтворчий вимір професійної діяльності вчителя Нової української школиМірошніченко, Т.В.
2017Забезпечення єдності теорії і практики музейно-педагогічної діяльності у процесі підготовки вчителяПусепліна, Н.М.
2020Забезпечення якості реалізації викладачем вищої школи педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців до міжкультурної комунікаціїКоролюк, Л.С.
2019Загальна характеристика проблем сучасного учнівського колективу в умовах початкової школиКулімова, Ю.Г.; Звенігородська, А.І.
2015Запобігання синдрому емоційного вигорання вчителів та майбутніх педагогівБерднікова, М.О.; Білизна, О.В.; Громцева, М.К.
2020Застосування вчителем педагогічної діагностики для підвищення якості навчання учнівСтрельніков, В.Ю.
Відображення результатів від 34 до 53 із 280
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок