DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми середня школа

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 37 із 37
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Альтернативна школа-як одна із основних нових моделей розвитку сучасного навчання дітейБерегова, З.
2016Аналіз зниження зацікавленості учнів у вивченні біологічних наук у курсі середньої загальноосвітньої школиДорохова, Н.Ф.; Крючкова, А.І.
2020Взаємодія учасників освітнього процесу під час вивчення біології у середній школіМ'ясоїд, Г.І.; Юсипіва, Т.І.; Шепетенко, Є.В.
2022Вивчення елементів безпекознавства на уроках із навчальної дисципліни "Основи здоров'я" у середній школіГорда, К.А.
2014Використання краєзнавчого матеріалу на уроках природознавства у 5 класіХлонь, Н.В.; Заєць, Т.Г.
2023Використання навчальних проєктів у курсі біології та природознавства середньої школиБарбінова, А.В.; Максимчук, В.Ю.
2012Впровадження ужиткового експерименту на уроках хіміїДжурка, Г.Ф.; Голінько, І.І.
2024Демографічні тенденції у Скандинавських країнах: актуалізація змісту навчання географії у середній школіГудзеляк, І.І.
2012Досвід організації профільної та до профільної підготовки у загальноосвітніх навчальних закладахСупруненко, І.М.
2013Експериментальна перевірка ефективності використання хімічного експерименту ужиткового характеруГолінько, І.І.
2020Ефективність використання проблемного навчання у формуванні біологічних понять в середній школіЗайцева, І.О.; Щербак, Я.С.
2016Зв'язок загальноосвітнього та вищого навчального закладу: теоретико-практичний аспектРешетило, М.І.
2009Інтерактивні методи навчання при вивченні теми: "Земноводні" у 8 класі ЗНЗГінтовт, М.С.; Олійниченко, А.В.; Гуріненко, Н.О.
2018Компетентнісний підхід у вивченні населення України та світуФедій, О.А.; Турець, А.
2013Метод проектів як інструмент розвитку та поглиблення навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення біології в школіЖгут, О.А.; Чернобровкіна, Л.В.
2012Методика позакласної роботи з хімії в класах хіміко-біологічного профілюКовальова, Т.В.
2014Методичні аспекти вивчення теми "Черви" в курсі біології середньої школиЗакалюжний, В.М.; Дзюбенко, М.С.
2012Методичні аспекти викладання у загальноосвітніх закладах факультативу "Лікарські рослини"Дерев'янко, Т.В.; Свирид, М.В.
2016Методичні підходи до викладання дисциплін здоров'язберігаючого спрямування у середній школіМарценюк, Т.І.
2021Організація та проведення педагогічної практики студентів хіміків та біологів як один з головних чинників формування інтересу та навичок роботи у середній школі (з досвіду роботи)Чаплагіна, В.М.
2016Організація фенологічних спостережень за комахами в середній школіПаляниця, О.В.; Марценюк, Т.І.
2012Особливості викладання географії у середніх школах України в 1890-1914 рр.Вихрущ, Н.Б.
2007Особливості мотивації навчання учнів середніх класів та засоби її активізаціїКорнілов, О.В.
2019Особливості формування інформаційно-комунікативної компетентності в учнів основної школиБондаренко, Т.
2021Особливості формування пізнавальних інтересів учнів 5-6 класів засобами інтеграції технологічної освітиІманова, С.
2022Переваги та шляхи впровадження інтегрованого навчання у середній школіВовк, Д.
2021Підготовка вчителів до викладання в НУШ інтегрованого природознавчого курсу Довкілля» для учнів 5-6 класівГринюк, О.С.
2013Погляди І. Акінфієва (1851-1919) на викладання природознавства в середній школіКоробченко, А.А.
2012Поняття і сутність екологізації шкільного курсу хіміїКапуста, І.А.
2013Проблеми організації та проведення хімічного експерименту ужиткового характеруДжурка, Г.Ф.; Голінько, І.І.
2017Професійне самовизначення школярів у працях британських ученихТименко, М.
2020Профільне навчання в школі- успішний шлях до формування майбутнього фахівцяГорда, К.А.
2012Родина Ranunculaceae - для навчального процесу середньої школиМицик, Л.П.; Тарасова, О.С.
2015Розвиток неперервної педагогічної освіти Італії у ХХІ століттіПостригач, Н.О.
2011Роль мотивації в сучасній методиці викладання хіміїКосмачова, А.М.
2011Узагальнення і систематизація знань учнів з хімії у класах біолого-хімічного профілю середньої школиВодотика, І.М.
2019Формування «Soft skills» у навчанні математики: до постановки проблемиТарасенкова, Н.А.
Відображення результатів від 1 до 37 із 37

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок