DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21720

Назва: Переваги та шляхи впровадження інтегрованого навчання у середній школі
Автори: Вовк, Д.
Ключові слова: інтегроване навчання
середня школа
soft-skills
Ральф Тайлер
Сьюзен Ковалік
інтегровані уроки
Дата публікації: 2022
2023
Короткий огляд (реферат): Інтегроване навчання – це сукупність послідовних та взаємопов'язаних дій учителя й учня. Вони спрямовані на формування цілісної картини світу школяра на основі об'єднання навчального матеріалу з різних освітніх галузей (навчальних предметів). Ідея інтеграції в освіті є значним здобутком дидактики, оскільки за умови її успішного методичного впровадження реалізується мета якісної освіти. Тому інтеграція як вимога об’єднання в ціле компонентів об’єктів навчання є необхідним дидактичним засобом, за допомогою якого уможливлюється створення в учнів цілісного уявлення про об’єкт, що вивчається, формується міжпредметна компетентність. Серед переваг інтегрованого навчання фахівці називають розвиток так званих soft-skills, удосконалення теоретичних знань, розширення перспектив і можливостей до працевлаштування, краще розуміння глобального контексту та викликів у конкретній галузі, а ще обізнаність щодо нетворкінгу та культури на робочому місті загалом. Метою публікації є дослідження переваг та шляхів впровадження інтегрованого навчання в середній школі.
Опис: Вовк Д. Переваги та шляхи впровадження інтегрованого навчання у середній школі // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 162-166.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21720
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
55.pdf442,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок