DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8601

Назва: Професійне самовизначення школярів у працях британських учених
Автори: Тименко, М.
Ключові слова: учителі-профконсультанти
професія
школярі
професійне самовизначення
Велика Британія
профконсультанти
самовизначення
профорієнтація
кар’єрне навчання
навчально-методичні заходи
середня школа
навчання
світ професій
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Автор розкриває особливості професійного самовизначення, профорієнтаційної орієнтації та кар’єрного навчання у працях британських учених. Визначає її послідовні етапи, навчально-методичні заходи, які проводяться у середніх навчальних закладах, показує місце та значення професійного самовизначення, профорієнтаційної роботи в школах країни.
Опис: Тименко М. Професійне самовизначення школярів у працях британських учених / М. Тименко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 316–321. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8601
Розташовується у зібраннях:2017(19)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Timenko.pdf266,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок