DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8601
|
Назва: | Професійне самовизначення школярів у працях британських учених |
Автори: | Тименко, М. |
Ключові слова: | учителі-профконсультанти професія школярі професійне самовизначення Велика Британія профконсультанти самовизначення профорієнтація кар’єрне навчання навчально-методичні заходи середня школа навчання світ професій |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Автор розкриває особливості професійного самовизначення, профорієнтаційної орієнтації та кар’єрного навчання у працях британських учених. Визначає її послідовні етапи, навчально-методичні заходи, які проводяться у середніх навчальних закладах, показує місце та значення професійного самовизначення, профорієнтаційної роботи в школах країни. |
Опис: | Тименко М. Професійне самовизначення школярів у працях британських учених / М. Тименко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 316–321. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8601 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|