|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
27 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15101
|
Назва: | Ефективність використання проблемного навчання у формуванні біологічних понять в середній школі |
Автори: | Зайцева, І.О. Щербак, Я.С. |
Ключові слова: | проблемне навчання біологічні поняття середня школа |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Біологічні поняття, що розкривають внутрішню сутність предметів і явищ, поступово розвиваються з біологічних уявлень, наповнюючись змістом по мірі навчання учнів, формують предметно-системні знання, а згодом – системні знання. По суті, біологія як навчальний предмет є системою понять, що розвиваються в логічній послідовності й взаємозв’язку, і формують одну із складових узагальненої наукової картини світосприйняття [1, 2]. Возведенню теоретичних понять до рангу світоглядних узагальнень сприяє використання у навчанні проблемного підходу, пошукових та дослідницьких завдань.
До методичних умов, які підвищують ефективність формування в учнів біологічних понять, належать такі, як реалізація міжпредметних зв’язків, проведення експерименту, виконання пізнавальних завдань, застосування активних методів навчання, а також засвоєння біологічної термінології та теоретичних узагальнень [3, 4]. Зокрема, при введенні нових біологічних термінів доцільно розкриття понять під час викладання матеріалу, коли вчитель ставить перед учнями навчальну проблему, яку учні вирішують у процесі демонстрування об’єктів природи або зображень, демонстраційного досліду, лабораторних робіт, практичних занять та під час термінологічної роботи. |
Опис: | Зайцева І. О. Ефективність використання проблемного навчання у формуванні біологічних понять в середній школі / І. О. Зайцева, Я. С. Щербак // Матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ) (м. Полтава, 28-29 травня 2020 р.) / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2020. – С. 47-49. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15101 |
Розташовується у зібраннях: | 27 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|