DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2016) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13082

Назва: Методичні підходи до викладання дисциплін здоров'язберігаючого спрямування у середній школі
Автори: Марценюк, Т.І.
Ключові слова: викладання дисциплін
здоров'я людини
основи здоров'я
середня школа
організація уроку
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): «Даючи знання, не відбирай здоров’я», — так говорили ще в Стародавньому Римі, визначаючи один із найгуманніших принципів освіти. Розвиток сучасного суспільства можливий лише за умови створення в освіті навчально-виховного процесу, який не зашкодить здоров’ю дітей та молоді і буде спрямований на збереження, зміцнення і формування здоров’я всіх його учасників . Стан здоров’я і творчих можливостей людини майже на 70 % залежить від неї самої, від рівня і стилю її життя, від її власної культури здоров’я і тільки на 30 % — від чинників зовнішнього середовища. Ефективність процесу формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя залежить від відповідної спрямованості виховного процесу, форм та методів його організації.
Опис: Марценюк Т. І. Методичні підходи до викладання дисциплін здоров'язберігаючого спрямування у середній школі / Т. І. Марценюк // Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. - Полтава: Астрая, 2016. - С. 221-222.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13082
Розташовується у зібраннях:Здоров’я людини: теоретичні, практичні та методичні аспекти (2016)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
77.pdf350,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок