|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми обдарованість
Відображення результатів від 1 до 30 із 31
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2015 | Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості | Власова, О.І. |
2008 | Використання театральної діяльності при вихованні соціального інтелекту | Єрьоміна, О.В. |
2014 | Виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних університетів:сутність та характеристика основних понять | Васільєва, Н.В. |
2017 | Вплив дорослих на розвиток в обдарованої дитини оцінного ставлення до себе | Атаманчук, Н.М. |
2017 | Вплив оцінювального ставлення дорослих на розвиток самооцінки в обдарованої дитини | Атаманчук, Н.М. |
2013 | Вплив раціонального харчування на обдарованість студентської молоді | Гриньова, М.В.; Коновал, Н.О. |
2019 | Діагностика обдарованості учнів загальноосвітніх навчальних закладів на заняттях з дизайну і технологій | Тименко, В.П. |
2013 | До проблеми формування творчих здібностей обдарованих школярів | Гриньова, М.В. |
2009 | Навчально-виховні аспекти розвитку обдарованих дітей | Атаманчук, Н.М. |
2016 | Обдарована дитина в сім'ї | Атаманчук, Н.М. |
2013 | Організація науково-дослідницької діяльності школярів | Марценюк, Т.І. |
2016 | Основні критерії, показники та рівні виховання музично-академічної творчості обдарованих студентів педагогічних вишів | Васильєва, Н.В. |
2014 | Особенности учебно-воспитательной работы с одаренными детьми младшего школьного возраста | Атаманчук, Н.М. |
2011 | Особливості діагностики обдарованості дітей | Атаманчук, Н.М. |
2007 | Особливості процесу формування креативності дітей дошкільного віку | Пасічніченко, А.В. |
2016 | Особливості самооцінки обдарованих школярів шестирічного віку | Атаманчук, Н.М. |
2013 | Особливості форм організації навчання обдарованих дітей у США | Біда, А.П. |
2020 | Педагогічна генетика як потенціал удосконалення підготовки вчителів | Помогайбо, В.М.; Карапузова, Н.Д. |
2020 | Педагогічна генетика як потенціал удосконалення підготовки вчителів | Помогайбо, В.М.; Карапузова, Н.Д. |
2010 | Передумови розвитку хореографічної обдарованості | Богута, В.М. |
2024 | Підготовка магістрів освітньо-професійної програми «Позашкільна освіта» до цілеспрямованого розвитку обдарованості і лідерства вихованців | Лебедик, Л.В. |
2021 | Психогенетичні та психопедагогічні засади переходу особистості від обдарованості через систематичну працю та професійну майстерність до таланту і геніальності | Рибалка, В.В. |
2014 | Психолого-педагогічні аспекти розвитку творчості дітей молодшого шкільного віку | Атаманчук, Н.М. |
2010 | Розвиток здібностей та образотворчої обдарованості у дітей молодшого шкільного віку | Атаманчук, Н.М. |
2003 | Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності | Атаманчук, Н.М.; Куліш, Н.М. |
2004 | Соціально-психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми | Куліш, Н.М.; Атаманчук, Н.М. |
2004 | Соціально-психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми | Куліш, Н.М. |
2024 | Спрямованість системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників на розвиток обдарованості й лідерства здобувачів освіти | Стрельніков, В.Ю. |
2013 | Сравнение курса математики с точки зрения эпистемодидактического представления для различных уровней обучения | Никитин, А.А.; Никитина, О.А. |
2009 | Формування педагогічного мислення майбутніх соціальних педагогів у процесі вирішення педагогічних ситуацій у роботі з обдарованими учнями у загальноосвітніх навчальних закладах | Яковенко, К.Ю. |
Відображення результатів від 1 до 30 із 31
|