DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Кафедри >
Кафедра загальної, вікової та практичної психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6303

Назва: Навчально-виховні аспекти розвитку обдарованих дітей
Автори: Атаманчук, Н.М.
Ключові слова: обдаровані діти
діти
обдарованість
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі оновлення системи освіти особливої актуальності та практичного значення набуває проблема створення умов для розвитку обдарованості, уміння оптимізувати процеси продуктивної взаємодії усіх суб’єктів навчально-виховного процесу. Обдаровані діти – унікальні, їм нелегко в цьому неспокійному світі. Вони надзвичайно вразливі й тому потребують особливої уваги.
Опис: Атаманчук Н. М. Навчально-виховні аспекти розвитку обдарованих дітей / Н. М. Атаманчук //Часопис: освіта полтавщини //Ред. Королюк С. В.– Полтава: ПОІППО, 2009.– №16 – С. 81-86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6303
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
НавчВихАспекти.pdf122,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок