DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(11) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2320
|
Назва: | Сравнение курса математики с точки зрения эпистемодидактического представления для различных уровней обучения |
Автори: | Никитин, А.А. Никитина, О.А. |
Ключові слова: | епістема рівень навчання обдарованість |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У світлі розвитку педагогічних ідей А.С. Макаренка можна розглядати розвиток дитячої обдарованості, одним з елементів якого в сучасних умовах є навчання на різних рівнях. У статті розглядається епістемо-дидактичне уявлення про зіставлення та умовне розбиття навчального матеріалу на модулі, еквівалентні за рівнем трудовитрат, обсягами інформації і т.д. на прикладі програм з математики: для загальноосвітньої школи − базового та профільного рівнів, профільного рівня у Вищому коледжі інформатики Новосибірського державного університету, а також спеціалізованого навчання в Спеціалізованому навчально-науковому центрі Новосибірського державного університету. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2320 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(11)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|