DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2320

Назва: Сравнение курса математики с точки зрения эпистемодидактического представления для различных уровней обучения
Автори: Никитин, А.А.
Никитина, О.А.
Ключові слова: епістема
рівень навчання
обдарованість
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У світлі розвитку педагогічних ідей А.С. Макаренка можна розглядати розвиток дитячої обдарованості, одним з елементів якого в сучасних умовах є навчання на різних рівнях. У статті розглядається епістемо-дидактичне уявлення про зіставлення та умовне розбиття навчального матеріалу на модулі, еквівалентні за рівнем трудовитрат, обсягами інформації і т.д. на прикладі програм з математики: для загальноосвітньої школи − базового та профільного рівнів, профільного рівня у Вищому коледжі інформатики Новосибірського державного університету, а також спеціалізованого навчання в Спеціалізованому навчально-науковому центрі Новосибірського державного університету.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2320
Розташовується у зібраннях:2013(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Nikitina.pdf210,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок