DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Кафедри >
Кафедра загальної, вікової та практичної психології >
Навчальні та методичні матеріали >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6315

Назва: Соціально-психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми
Автори: Куліш, Н.М.
Атаманчук, Н.М.
Ключові слова: діти
обдарованість
обдаровані діти
навчально-методичний посібник
Дата публікації: 2004
Короткий огляд (реферат): У навчально-методичному посібнику авторка подає матеріали, які знайомлять з історією вчення про обдарованість особистості, з поняттям «обдарованість», психологією дитячої обдарованості, характеристикою розвитку обдарованих дітей, з проблемами їхньої соціальної адаптації, підготовкою педагогічних кадрів та батьків до роботи з обдарованими дітьми, із питаннями виявлення обдарованості. Для студентів і викладачів педагогічних вузів, учителів, батьків, що мають інтерес до вивчення особливостей розвитку обдарованих дітей.
Опис: Куліш Н. М. Соціально-психологічні аспекти роботи з обдарованими дітьми : Навчально-методичний посібник. – Полтава, 2004. – 69 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6315
Розташовується у зібраннях:Навчальні та методичні матеріали

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
SocialnoPsiholog.pdf535,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок