DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2009(6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/156

Назва: Формування педагогічного мислення майбутніх соціальних педагогів у процесі вирішення педагогічних ситуацій у роботі з обдарованими учнями у загальноосвітніх навчальних закладах
Автори: Яковенко, К.Ю.
Ключові слова: педагогічне мислення
педагогічна ситуація
обдарованість
соціальний педагог
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості формування педагогічного мислення майбутніх соціальних педагогів у процесі вирішення педагогічних ситуацій. Проаналізовано ролі, які виконує фахівець в процесі виникнення конфліктів і можливих труднощів під час навчання у шкільному середовищі. Визначена можливість використання досвіду видатного педагога А.С. Макаренка в роботі соціального педагога з обдарованими учнями в умовах загальноосвітніх навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/156
Розташовується у зібраннях:2009(6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
yakovenko.pdf59,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок