|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2009(6) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/156
|
| Назва: | Формування педагогічного мислення майбутніх соціальних педагогів у процесі вирішення педагогічних ситуацій у роботі з обдарованими учнями у загальноосвітніх навчальних закладах |
| Автори: | Яковенко, К.Ю. |
| Ключові слова: | педагогічне мислення педагогічна ситуація обдарованість соціальний педагог |
| Дата публікації: | 2009 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості формування педагогічного мислення майбутніх соціальних педагогів у процесі вирішення педагогічних ситуацій. Проаналізовано ролі, які виконує фахівець в процесі виникнення конфліктів і можливих труднощів під час навчання у шкільному середовищі. Визначена можливість використання досвіду видатного педагога А.С. Макаренка в роботі соціального педагога з обдарованими учнями в умовах загальноосвітніх навчальних закладів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/156 |
| Розташовується у зібраннях: | 2009(6)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|