DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2013(11) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2281

Назва: Особливості форм організації навчання обдарованих дітей у США
Автори: Біда, А.П.
Ключові слова: обдаровані діти
обдарованість
здібності
організація навчання
групування
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості організації навчання обдарованих дітей у США. Розглянуто історію проблеми групування за здібностями та практику початкової та середньої школи щодо поділу учнів на групи на основі рівня їх здібностей. Проаналізовано наукові праці, збагачені провідними стратегіями в організації навчання обдарованих учнів. З’ясовано, що важливе місце у вирішенні проблеми навчання інтелектуально обдарованих дітей посідають форми організації навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/2281
Розташовується у зібраннях:2013(11)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
BidaA.pdf177,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок