DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Автореферати >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6884

Назва: Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності
Автори: Атаманчук, Н.М.
Куліш, Н.М.
Ключові слова: автореферат
обдарованість
обдарована дитина
самосвідомість
спільна діяльність
Дата публікації: 2003
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – прояви самосвідомості в процесі взаємодії об-дарованих дітей з однолітками в спільній діяльності. Предметом вивчення виступає динаміка структурних компонентів самосвідомості – очікувань і рівня домагань обдарованих дітей з різним типом комунікативної позиції у спільній діяльності. Мета дослідження полягає в розкритті умов та механізмів розвитку структурних компонентів самосвідомості (очікувань і рівня домагань) об-дарованих дітей з різним типом комунікативної позиції у спільній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6884
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
avtoref-atamanchuk.pdf306,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок