DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25904
|
Назва: | Спрямованість системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників на розвиток обдарованості й лідерства здобувачів освіти |
Автори: | Стрельніков, В.Ю. |
Ключові слова: | спрямованість система підвищення кваліфікації педагогічних працівників розвиток обдарованість лідерство здобувач освіти теорії інтенсивного навчання |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядаються можливості впливу системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників на розвиток обдарованості і лідерства здобувачів освіти. Аналізуються зарубіжні теорії інтенсивного навчання, застосування яких у закладі неперервної освіти педагогічних працівників сприятиме розвитку обдарованості і лідерства здобувачів освіти: біхевіористська теорія навчання (привчання), гештальт-теорія засвоєння і сугестопедія. |
Опис: | Стрельніков В. Ю. Спрямованість системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників на розвиток обдарованості й лідерства здобувачів освіти. Національна наука і освіта в умовах війни РФ проти України та сучасних цивілізаційних викликів : матеріали V Всеукр. міжгалузевої наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 27 берез.– 2 квіт. 2024 р.). / Упоряд.: Л. І. Ткаченко, В. М. Шульга. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С.1126–1132. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25904 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|