DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут спеціальної та інклюзивної освіти >
Кафедра технологій корекційної та інклюзивної освіти, логопедії та реабілітології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25904

Назва: Спрямованість системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників на розвиток обдарованості й лідерства здобувачів освіти
Автори: Стрельніков, В.Ю.
Ключові слова: спрямованість
система підвищення кваліфікації педагогічних працівників
розвиток
обдарованість
лідерство
здобувач освіти
теорії інтенсивного навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розглядаються можливості впливу системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників на розвиток обдарованості і лідерства здобувачів освіти. Аналізуються зарубіжні теорії інтенсивного навчання, застосування яких у закладі неперервної освіти педагогічних працівників сприятиме розвитку обдарованості і лідерства здобувачів освіти: біхевіористська теорія навчання (привчання), гештальт-теорія засвоєння і сугестопедія.
Опис: Стрельніков В. Ю. Спрямованість системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників на розвиток обдарованості й лідерства здобувачів освіти. Національна наука і освіта в умовах війни РФ проти України та сучасних цивілізаційних викликів : матеріали V Всеукр. міжгалузевої наук.-практ. онлайн-конф. (Київ, 27 берез.– 2 квіт. 2024 р.). / Упоряд.: Л. І. Ткаченко, В. М. Шульга. Київ : Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2024. С.1126–1132.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25904
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27_Стрельніков 2024.pdf141,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок