DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15157
|
Назва: | Діагностика обдарованості учнів загальноосвітніх навчальних закладів на заняттях з дизайну і технологій |
Автори: | Тименко, В.П. |
Ключові слова: | учень обдарований учень обдарованість педагогічне проектування педагог-дизайнер дизайн-середовище дизайн-простір заняття з дизайну |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті сформульовано проблему збереження національної своєрідності
педагогічної освіти і культури в умовах глобалізації. Уточнено сутність понять
«педагогічне проектування», «проектне освітнє середовище», «проектний освітній
простір». Обгрунтовано принцип потрійності інформаційного синтезу у фаховій
підготовці учителя-дизайнера. Охарактеризовано зовнішні і внутрішні передумови
визрівання обдарованості майбутніх педагогів-дизайнерів, їхні типові профілі.
Зроблено висновок про необхідність становлення і розвитку наукової школи
педагогічного дизайну. |
Опис: | Тименко В. П. Діагностика обдарованості учнів загальноосвітніх навчальних закладів на заняттях з дизайну і технологій / В. П. Тименко // Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2 : зб. наук. праць / редкол. : гол. ред. М. І. Степаненко, упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович, В. П. Титаренко та ін. –
Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2019. – С. 41-49. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15157 |
Розташовується у зібраннях: | Етнодизайн у контексті українського національного відродження та європейської інтеграції. Кн. 2
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|