DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Кафедри >
Кафедра загальної, вікової та практичної психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5053

Назва: Особливості діагностики обдарованості дітей
Автори: Атаманчук, Н.М.
Ключові слова: дошкільник
обдарованість
діагностика
інтелектуальний розвиток
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Відомо, що майбутнє людської цивілізації залежить від реалізації обдарованості особистостей. Саме тому одним з основних завдань системи національної освіти суверенної України є пошук, навчання і виховання обдарованих дітей та молоді, стимулювання творчої праці, захист талантів. Виявлення обдарованих дітей – складна і багатоаспектна проблема. До цього часу в науці і педагогічній практиці існують дві протилежні точки зору на обдарованість. Прихильники однієї із них вважають, що обдарованою є кожна нормальна дитина і необхідно вчасно помітити вид здібностей та розвити їх. На думку дослідників, що притримуються протилежної точки зору, обдарованість – це рідкісне явище, тому виявлення обдарованої дитини є складною проблемою.
Опис: Атаманчук Н. М. Особливості діагностики обдарованості дітей/Н. М. Атаманчук// Методичні основи діагностики академічної обдарованості учнів (з урахуванням специфіки освітніх галузей): Зб. наук. праць. – К.: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2011. – С.82-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5053
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Atamanchuk5.pdf183,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок