DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 8582 до 8601 із 22278
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Критерії толерантності сучасного вчителя початкових класівЛюлька, Г.А.
2021Критерії фахового зростання особистості майбутнього соціального працівникаЛебедик, Л.В.
2018Критерії якості підготовки кваліфікованих фахівців для органів публічної владиСтрельніков, В.Ю.
2024Критерії якості професіоналізації вчителя технологій у закладі неперервної освітиСтрельніков, В.Ю.
2023Критерії, показники та рівні результативності методики впровадження елементів театральної педагогіки на уроках трудового навчанняКолісник, Є.О.; Цина, А.Ю.
2023Критерії, показники та рівні сформованості базових компетентностей майбутніх учителів з основ здоров'яНовописьменний, С.А.
2021Критерії, показники та рівні сформованості громадянської відповідальності учнів основної школиДеденєв, О.Ю.
2023Критерії, показники та рівні сформованості компетентності зі здорового життяКалюжний, В.В.; Цина, А.Ю.
2023Критерії, показники та рівні сформованості компетентності зі здорового життяКалюжний, В.В.; Цина, А.Ю.
2022Критерії, показники та рівні сформованості проєктної компетентності фахівців фізичної культури, спорту та здоров'язбереженняПрилуцький, М.Д.
2018Критерії, показники та рівні сформованості профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії в умовах профільного навчанняПологовська, Ю.Ю.
2022Критерії, показники та рівні формування акторських якостей учителів трудового навчання засобами театральної педагогікиЗоря, О.; Цина, В.І.
2005Критика емпіриокритицизму з позицій духовно-академічної філософії кінця ХІХ— початку ХХ ст.Мозгова, Н.Г.
2010Критическое мышление как неотъемлемый элемент профессиональной подготовки педагогаЕфимова, В.М.
2021Критична рефлексія як фактор оптимізації індивідуалізованого навчання в умовах цифрової освіти в університетіЛавриш, Ю.Е.
2018Критичне мислення – запорука успіху педагогічної діяльностіБарбінова, А.В.
2020Критичне мислення майбутнього вчителя історії як показник якості професійної підготовкиКолеснікова, М.С.
2020Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей здобувачів на уроках хіміїДігтяр, Н.Г.
2011Критичне мислення як компонент формування компетентного спеціалістаТимоха, С.С.
2018Критичне мислення як основа формування демократичних цінностей на уроках української літературиСулімова, Л.О.
Відображення результатів від 8582 до 8601 із 22278
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок