|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
16 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21079
|
Назва: | Критерії, показники та рівні сформованості базових компетентностей майбутніх учителів з основ здоров'я |
Автори: | Новописьменний, С.А. |
Ключові слова: | майбутній вчитель основи здоров'я ступінь сформованості БК МУОЗ фізичне здоров’я |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | Проблема виміру та оцінювання сформованості БК МУОЗ є пріоритетною як у нашому
дослідженні, так і в педагогічній науці у цілому. Термін «формування» Б. Айсмонтас трактує як
процес набуття сукупності стійких засобів і якостей особистості та як результат розвитку
людини, пов’язаний з цілеспрямованими змінами через виховання, освіту і навчання.
М. Дьяченко та Л. Кандибович розуміють формування як процес, під час якого відбувається
духовне збагачення, удосконалення стилю роботи, розвиток індивідуальності, інтелігентності,
внутрішньої та зовнішньої загальної та професіональної культури особистості фахівця.
С. Гончаренко стверджує, що критерієм є ознака, за якою класифікуються, оцінюються
(одержують оцінку) психічні вища, дії або діяльність, зокрема при їх формалізації [2]. В. Багрій
наголошує на тому, що критерій трактують як «мірило» для визначення оцінки предмета або
явища; ознаку, взяту за основу класифікації, орієнтир, індикатор, на основі якого відбувається
оцінка або класифікація чого-небудь, визначається значущість або незначущість у стані об’єкта. |
Опис: | Новописьменний С. А. Критерії, показники та рівні сформованості базових компетентностей майбутніх учителів з основ здоров'я // ХVІ Менделєєвські читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 14 – 15 березня 2023 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2023. С. 121-124. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21079 |
Розташовується у зібраннях: | 16 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|