DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13139

Название: Критерії, показники та рівні сформованості профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії в умовах профільного навчання
Авторы: Пологовська, Ю.Ю.
Ключевые слова: профорієнтаційна компетентність
компоненти профорієнтаційної компетентності
діагностика
критерій
показник
рівень сформованості
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена проблемі формування профорієнтаційної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах профільного навчання. Розкрито структуру профорієнтаційної компетентності майбутніх фахівців. На основі аналізу компонентної структури досліджуваної компетентності виділено мотиваційно-ціннісній, когнітивний, операційно-діяльнісний, емоційно-вольовий та оціночно-рефлексивний критерії її сформованості. На основі аналізу критеріального апарату виділено 4 рівні сформованості профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії – високий, середній, низький, початковий.
Описание: Пологовська Ю. Ю. Критерії, показники та рівні сформованості профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії в умовах профільного навчання / Ю. Ю. Пологовська // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 174-180.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13139
Appears in Collections:2018(22)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
POLOGOVSKA.pdf1,05 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback