DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13139
|
Название: | Критерії, показники та рівні сформованості профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії в умовах профільного навчання |
Авторы: | Пологовська, Ю.Ю. |
Ключевые слова: | профорієнтаційна компетентність компоненти профорієнтаційної компетентності діагностика критерій показник рівень сформованості |
Issue Date: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена проблемі формування профорієнтаційної компетентності майбутніх вчителів географії в умовах профільного навчання. Розкрито структуру профорієнтаційної компетентності майбутніх фахівців. На основі аналізу компонентної структури досліджуваної компетентності виділено мотиваційно-ціннісній, когнітивний, операційно-діяльнісний, емоційно-вольовий та оціночно-рефлексивний критерії її сформованості. На основі аналізу критеріального апарату виділено 4 рівні сформованості профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії – високий, середній, низький, початковий. |
Описание: | Пологовська Ю. Ю. Критерії, показники та рівні сформованості профорієнтаційної компетентності у майбутніх вчителів географії в умовах профільного навчання / Ю. Ю. Пологовська // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 174-180. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13139 |
Appears in Collections: | 2018(22)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|