DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17358
|
Назва: | Критерії, показники та рівні сформованості громадянської відповідальності учнів основної школи |
Автори: | Деденєв, О.Ю. |
Ключові слова: | громадянська відповідальність учень основна школа критерії громадянської відповідальності |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освіта переживає суттєві зміни, які пов’язані з організаційноуправлінською, правовою, економічною модернізаціями, визначенням нових цілей
відповідно до вимог інформаційного суспільства. Посилюється значення виховного
потенціалу освітнього процесу, ролі громадянської освіти, розвитку демократичних засад
у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу й організації
соціальної практики учнів. Соціальне замовлення, за концепцією Нової української
школи, вимагає від системи освіти здійснення підготовки активної,
конкурентоспроможної особистості, компетентної у розв’язанні життєвих, професійних
проблем, готової до виконання громадянських обов'язків, відповідальної за власне
благополуччя і розвиток своєї країни. |
Опис: | Деденєв О. Критерії, показники та рівні сформованості громадянської
відповідальності учнів основної школи // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 68-71. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17358 |
Розташовується у зібраннях: | 21
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|