DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22177

Назва: Критерії, показники та рівні сформованості компетентності зі здорового життя
Автори: Калюжний, В.В.
Цина, А.Ю.
Ключові слова: показники
рівні сформованості
компетентність
здорове життя
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються особливості визначення якості здорового життя учнів за критеріями, показниками його вияву. Розглядаються рівні сформованості компетентності здорового життя, які характеризують досягнення суб’єктів базової шкільної освіти різного ступеня її вияву у освітній діяльності. Визначено авторський інструментарій діагностики її стану.
Опис: Калюжний В. В., Цина А. Ю. Критерії, показники та рівні сформованості компетентності зі здорового життя. Безпека життя і діяльності людини: теорія та практика: збірник наук. праць Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої Всесвітнім Дням цивільної тоборони та охорони праці. (Полтава, 27-28 квітня 2023 р.) / під ред.: Ю. А. Срібної, О. В. Кудрі. Полтава: ПНПУ, 2023. С. 84–87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22177
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Критерії показники та рівні.pdf234,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок