DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(22) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13095

Название: Критичне мислення – запорука успіху педагогічної діяльності
Авторы: Барбінова, А.В.
Ключевые слова: мислення
критичне мислення
чинники критичного мислення
педагог
принципи критичного мислення
інтелектуальна гнучкість
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): Аналізується поняття «критичне мислення», обґрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку критичного мислення у педагогів. Розглянуто властивості критичного мислення. Визначено основні ознаки критичного мислення. Доведено, що формування критичного мислення в освітян – це багатоаспектний, системний та тривалий процес переходу від догматичного типу мислення до критичного типу мислення особистості педагога.
Описание: Барбінова А. В. Критичне мислення – запорука успіху педагогічної діяльності / А. В. Барбінова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 22 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 13-17.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13095
Appears in Collections:2018(22)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
BARBINOVA.pdf1,27 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback